- Алгоритм діяльності практичного психолога і соціального педагога, в умовах інклюзивної освіти
- Асистент учителя в інклюзивному класі: навчально-методичний посібник / Н. М. Дятленко, Н. З. Софій., О. В. Мартинчук, Ю. М. Найда, під заг. ред. М. Ф. Войцехівського. – К.: ТОВ Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 172 с.
- Аутизм: методические рекомендации по психолого-педагогической коррекции. Сборник методических работ / Бардышевская М.К., Бардышевскпй Н.В., Львова И.А., Морозова С.С., Морозова Т.И., Праведннкова Н.И., Шарова Г.В. – М.: «Сигналь», 2001. – 72 с.
- Гаврилов О.В. Особливі діти в закладі і соціальному середовищі: Навчальний посібник.– Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2009. – 308 с.
- Гіперактивна дитина / І.В.Сухіна.— Харків: Вид-во «Ранок», ВГ «Кенгуру», 2018.— 40 с.
- Гіперактивна дитина у класі. Стратегії реагування та організація навчального середовища. Методичні рекомендації. – К., 2015. – 24 с.
- Дитина з аутизмом в закладі освіти. Методичні рекомендації. – К., 2015. 20 с.
- Діти з затримкою психічного розвитку : характеристика, особливості психологічного супроводу : метод. реком. [для методистів із психологічної служби, практичних психологів дошкільних навчальних закладів] / [Укл. : Л.О.Кондратенко]. – Cуми : РВВ КЗ Сумський ОІППО, 2015. – 56 с.
- Діти із синдромом Дауна: факти, навчання, допомога. Методичні рекомендації. – К., 2015. – 24 с.
- Забезпечення психологічного супроводу інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі /УкладачБевзенко В.В. – Білозерка, 2016. – 128 с.
- Індекс інклюзії: дошкільний навчальний заклад: Навчально-методичний посібник / Кол. упорядників: Патрикеєва О. О., Дятленко Н. М., Софій Н. З., Найда Ю. М. Під заг. ред. Шинкаренко В. І. — К.: ТОВ «Видавничий дім “Плеяди”», 2011. — 100 с.
- Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад: Навчально-методичний посібник / Кол. упорядників: Патрикеєва О. О., Софій Н. З., Луценко І. В., Василашко І. П. Під заг. ред. Шинкаренко В. І., — К.: ТОВ «Видавничий дім “Плеяди”», 2011. — 96 с.
- Індивідуальна програма розвитку: Методичні матеріали / Укладачі: Луценко І. В., Заєркова Н. В. – К., 2015. – 24 с.
- Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному классі : навч. курс та наук.(метод. посіб. / Т. В. Сак. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2011. – 168 с. – (Серія «Інклюзивна освіта»).
- Інклюзивна освіта від А до Я: порадник для педагогів і батьків / Укладачі Н. В. Заєркова, А. О. Трейтяк. – К., 2016. – 68 с.
- Колупаєва А.А., Савчук Л.О. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання. Видання доповнене та перероблене: наук.-метод. посіб. / А.А. Колупаєва, Л.О. Савчук, К.: Видавнича група «АТОПОЛ», 2011. – 274 с.
- Колупаєва А.А., Таранченко О.М. Інклюзивна освіта: від основ до практики: [монографія] / А.А. Колупаєва, О.М. Таранченко – К. : ТОВ «АТОПОЛ», 2016. – 152 с.
- Компанець Н.М., Луценко І.В. Навчально-методичний посібник «Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ». / Н.М. Компанець, І.В. Луценко. – К.: 2017. – С.- 66
- Консультативно–діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій : посіб. / Жук Т. В., Ілляшенко Т. Д., Луценко І. В. та ін. ; за ред. А. Г. Обухівської. – К. : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2016. – 247 с.
- Короткий дефектологічний словник
- Критерії оцінювання досягнень учнів початкових класів з особливими освітніми потребами, які навчаються у загальноосвітніх школах в умовах інклюзії. Довідник науково-дослідницької лабораторії інклюзивної освіти. / Упорядники: Савчук Л.О., Юхимець І.В., Яценюк Л.І. – Рівне: РОІППО, 2012. – 330с.
- Методичний посібник з музикотерапії для дітей дошкільного віку зі складними порушеннями психофізичного розвитку / Укладач Н. Квітка. – К.: 2013. – 82 с.
- Методичні матеріали «Міжнародні документи із сфери інклюзивної освіти»
- Методичні рекомендації щодо складання індивідуальної програми розвитку учня із затримкою психічного розвитку (Балютіна К.М.)
- Методичні рекомендації «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладу освіти»
- Навчально-методичний посібник «Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти: керівництво для тренерів»/ авторський колетив. – К., 2018. – 174с.
- Навчально-методичний посібник «Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах ДНЗ». / Компанець Н.М., Луценко І.В., Коваль Л.В. – К.: Видавнича група «Атопол», 2018. – 100 с.
- Науково-теоретичні та методичні аспекти експертної діяльності
- Нічого для нас без нас: Посібник з інклюзивного прийняття рішень для державних органів. Упорядники: Азін В. О., Байда Л. Ю., Госс Н., Ждан П.М., Сухініна І. М., Флетчер А. – К: Ленвіт: 2015. – 102 с.
- Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів: навчально-методичний посібник / За заг. ред. М.А. Порошенко та ін. – Київ: 2018. – 252 с.
- Особливі діти в закладі і соціальному середовищі: О. В. Гаврилов Навчальний посібник.– Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2009. – 308 с.
- Особливості розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору Частина І. Науково-методичний посібник/ав.: Вавіна Л. С., Гудим І. М., Кондратенко С.В., Довгопола К. С., Нафікова Л. А. – К.: Педагогічна думка, 2012 . – 138 с.
- Підтримай себе – підтримай дитину: путівник для батьків дітей з особливими потребами / Методичні матеріали / Авторський колектив проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком», – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 34 с.
- Працюємо разом. Посібник для батьків дітей з особливими потребами в школі (Досвід Канади). – К., 2012. – 53с.
- Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами. Методичний посібник /Т.М. Оленіч// Берестівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад», 2014. – 43 с.
- Психологічний супровід інклюзивної освіти : [метод. рек] / автор. кол. за заг. ред. А. Г. Обухівська. – Київ : УНМЦ практичної психології і со- ціальної роботи, 2017. – 92 с.
- Психолого-педагогічний супровід дітей з затримкою психічного розвитку : [методичні рекомендації] / В. В. Войтко. – Кропивницький : КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017. – 48 с.
- Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами: Навчально-методичний посібник у 9 книгах / За заг. ред. Колупаєвої А.А. – К., 2010. – 363 с.
- Сєднєва В. О. Основи корекційної роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку : методичні рекомендації / В. О. Сєднєва. – Миколаїв : ОІППО, 2011. – 36 с.
- Скрипник Т. В. Діти з аутизмом в інклюзії: сценарії успіху : Монографія / Тетяна Вікторівна Скрипник. — К.: Альянт, 2019. — 196 с.
- Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами: методичний посібник / Під заг. ред.Софій Н. З., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 66 с.
- Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі : методичний посібник / автори-упорядники Д.Д. Романовська, Р.І.Мінтянська / за загальною редакцією Д.Д. Романовської. – Чернівці: Технодрук, 2019 – 158 с.
- Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі: навчально-наочний посіб. / Укладач – Скрипник Т., – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2015. – 56 с.
- Учебное Пособие по Аутизму (Для Педиатров, Родителей и всех специалистов, работающих в этой области)
- Ферт О. Гіперактивна дитина в школі. Стратегії корекції поведінки та академічної успішності. – Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет педагогічної освіти, кафедра корекційної педагогіки та інклюзії, 2017. – 27 с.
- Школа для кожного: посібник / Упорядник: Байда Л. Ю. – К., 2015. – 60 с.
Методична скарбниця для психолога
- Головна/
- Психологам/
- Методична скарбниця для психолога