Комплекс психолого-методичних порад батькам та педагогічним працівникам, які виховують дітей з затримкою психічного розвитку: навчально-методичний посібник

Комплекс психолого-методичних порад батькам та педагогічним працівникам, які виховують дітей з затримкою психічного розвитку: навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти спеціальності 053 Психологія / О. В. Царькова, О. О. Прокоф’єва, Т. А. Каткова, Г. Б. Варіна – Мелітополь, 2019. – 69 с. – ISBN 978-617-7218-79-0

Анотація.

Навчально-методичний посібник містить інформаційні та методичні матеріали для роботи з дітьми з затримкою психічного розвитку (ЗПР). Проблеми, що постають перед батьками та педагогічними працівниками цієї категорії дітей, охоплюють усі сфери їхнього життя. Автори намагаються не лише допомогти розібратися зі складними ситуаціями, а й надають слушні поради та психологічні рекомендації з огляду на особливості дітей із ЗПР, знайомлять із сучасними методиками їх навчання і виховання. Педагогічним працівникам і батькам дітей дошкільного віку та школярів видання допоможе «пережити» найбільш складний етап початку навчання в школі, розібратися у проблемах своїх дітей і навчитися підтримувати їх та допомагати.

Навчально-методичний посібник призначено для батьків, психологів, педагогічних працівників шкільних та дошкільних освітніх установ, а також для студентів, які навчаються за спеціальностями «Психологія» та «Практична психологія».

ЗМІСТ

РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

РОЗДІЛ 2. РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ, ЩО МАЮТЬ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

2.1. Рекомендації батькам щодо взаємодії з дітьми з ЗПР

2.2. Активізація пізнавальної діяльності дітей із ЗПР

2.3. Методичні рекомендації для батьків дітей із ЗПР

2.4. Поради психолога батькам дітей із ЗПР

РОЗДІЛ 3. ВЗАЄМОДІЯ ДОРОСЛИХ ІЗ ДІТЬМИ З ЗПР

3.1. Взаємодія педагогічного колективу з родинами дошкільнят

РОЗДІЛ 4. ІГРОВІ ВПРАВИ ТА ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ

4.1. Ігрові вправи з формування та розвитку просторових уявлень

4.2. Ігри для розвитку просторового орієнтування

4.3. Підбірка ігор і завдань для розвитку дрібної моторики

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

Завантажити повну версію