Комплекс психолого-методичних порад батькам та педагогічним працівникам, які виховують гіперактивну дитину з синдромом дефіциту уваги: навчально-методичний посібник

Комплекс психолого-методичних порад батькам та педагогічним працівникам, які виховують гіперактивну дитину з синдромом дефіциту уваги: навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти спеціальності 053 Психологія / О.В. Царькова, О.О. Прокоф’єва, Т.А. Каткова, Г.Б. Варіна – Мелітополь, 2019. – 67 с.ISBN 978-617-7218-80-6

Анотація

Навчально-методичний посібник призначено для психологів, педагогічних працівників та родин, що стикаються з певними труднощами при вихованні та авчанні гіперактивної дитини з синдромом дефіциту уваги. Проблеми, що постають перед педагогічним працівниками та батьками таких дітей, насамперед пов’язані з потребою у забезпеченні відповідних умов для життєдіяльності та розвитку дитини. Автори намагаються не лише допомогти розібратися з причинами і наслідками цих труднощів, а й надають практичні рекомендації з урахуванням психологічних особливостей дітей із синдромом дефіциту уваги. Батькам школярів і педагогічним працівникам видання допоможе подолати найбільш складний етап навчання в школі, зрозуміти психологічні особливості цієї категорії дітей та навчитися забезпечувати їм необхідну підтримку.

Навчально-методичний посібник призначено для батьків, психологів, педагогічних працівників шкільних та дошкільних освітніх установ, а також для студентів, які навчаються за спеціальностями «Психологія» та «Практична психологія».

ЗМІСТ

РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ ІЗ ГІПЕРАКТИВНІСТЮ ТА СИНДРОМОМ ДЕФІЦИТУ УВАГИ (СДУГ)

РОЗДІЛ 2. ПОРАДИ БАТЬКАМ ГІПЕРАКТИВНОЇ ДИТИНИ: ЯК ВИХОВУВАТИ ТА ДОПОМАГАТИ ВЧИТИСЯ?

РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРАЦІВНИКАМ: ЯК ОРГАНІЗУВАТИ НАВЧАННЯ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ

РОЗДІЛ 4. ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ І ВЧИТЕЛІВ: ЯК ПРАВИЛЬНО НАВЧАТИ ГІПЕРАКТИВНИХ ДІТЕЙ

РОЗДІЛ 5. МЕТОДИ ПСИХОТЕРАПІЇ У РОБОТІ З ДІТЬМИ ЗІ СДУГ

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

Завантажити повну версію